Balík na poštu
V spolupráci so Slovenskou poštou vám prinášame možnosť využiť nový spôsob doručovania objednávok vašim zákazníkom pomocou služby Zmluvný balík na poštu. V tomto segmente ide o jednu z cenovo najvýhodnejších služieb na trhu.
Čo je Zmluvný balík na poštu?
Zmluvný balík na poštu je ideálna doručovacia služba pre eShopy. Oslovíte ňou všetkých vašich zákazníkov, ktorí sú často na cestách alebo svoj čas jednoducho nemôžu zosúladiť s kuriérom, poprípade pre tých, ktorí radšej uprednosťujú osobný odber na pobočke pošty. Zákazník má na výber z 1447 pôšt, ktoré sú rozmiestnené po celom Slovensku.
Ako používať tento spôsob dopravy vo vašom e-shope?
Systém Atomer vám ako jeden z prvých prináša možnosť využívať spôsob dopravy Zmluvný balík na poštu vo vašom e-shope a to dokonca zadarmo. Využívanie tohto spôsobu doručenia v Atomeri je naozaj jednoduché, postup nastavenia nájdete v našom manuáli.
Výhody a charakteristiky doručenia na poštu*:
• Zákazník sa nemusí viazať na kuriéra, teda ani na určitý čas. Poprípade vôbec nemusí byť v čase doručenia na adrese trvalého bydliska.
• Zásielka počká zákazníka až 18 kalendárnych dní na zvolenej pošte.
• Jeden z najlacnejších spôsobov zaslania tovaru. Už od 1,80 € za zásielku.
• Možnosť z výberu neuveriteľných 1447 výdajných miest.
• Hmotnosť zásielky môže byť až 10 kg, prípadne 30kg na vybraných poštách.
• Možnosť sledovania zásielky.
• SMS alebo E-mail notifikácia ihneď po prijatí zásielky na pobočku.
• Zásielka môže byť doručená už na nasledujúci deň po dni podania.
* Uvedené výhody platia pre zmluvné produkty, cenové ponuky vám na požiadanie zašle Slovenská pošta, a. s.
Ďalšie informácie, cenové ponuky a špecifikácie o spôsobe doručenia zásielok na poštu získate na webovej stránke www.posta.sk, alebo na e-mailovej adrese zakaznici@slposta.sk.
Vybrali sme pre Vás
GDPR (General Data Protection Regulation) je nariadenie Európskej únie, ktoré vstúpi do účinnosti 25. 5. 2018. Jeho cieľom je zvýšiť úroveň ochrany osobných údajov a posilniť práva občanov Európskej únie v tejto oblasti....
čítať viac...Už niekedy začiatkom jari padlo rozhodnutie zamerať sa na prvky v detaile tovaru. Cieľom bolo pripraviť a priniesť vám i vašim zákazníkom nový, výnimočný zážitok z tovarov. Počas roka sme tak pripravili neobyčajný...
čítať viac...V záplave zobrazených tovarov je niekedy ťažké rozoznať, ktoré tovary sú dostupné. O to viac, ak sú dodacie doby, napríklad 'skladom' alebo 'vypredané', na prvý pohľad totožné. K rozlíšeniu môže dopomôcť rôzne farebné prevedenie...
čítať viac...