Nastavte si obdobie platnosti akciovej ceny
Pripravili sme pre Vás novú úpravu, vďaka ktorej je označovanie akciových tovarov hračka. Nastavte si akciovú cenu a obdobie, počas ktorej bude akciová cena platná. Po skončení platnosti sa opäť nastaví pôvodná cena tovaru.
Ako si nastaviť platnosť akcie?
Platnosť akcie si nastavíte vo svojej administrácii v sekcii "E-shop" -> "Tovar a kategórie", v detaile konkrétneho tovaru (alebo jeho variantoch), kde sa po zvolení označenia "Akcia" a nastavení platnosti zobrazí políčko "Akciová cena". V tomto políčku si uvediete cenu, ktorá sa sa bude zobrazovať počas Vami zvoleného obdobia. Systém automaticky zapíše aj pôvodnú cenu tovaru - tú je možné počas platnosti akcie meniť a po skončení obdobia akcie sa cena automaticky nastaví na pôvodnú.
Prehľad ukončených akcií
Aby ste mali prehľad o ukončených akciových obdobiach, systém ponúka dve riešenia. Pôvodné v systéme ostalo - "ponechať aktuálne označenie" a pridali sme aj alternatívnu možnosť "nastaviť ako bežný tovar".
- ponechať aktuálne označenie - po skončení platnosti označenia bude tovar v administrácii označený červeným pásikom a nastaví sa jeho pôvodná cena. Na stránke sa viac nebude zobrazovať ako akciový tovar, ale už ako bežný.
- nastaviť ako bežný tovar - po skončení platnosti označenia bude mať tovar v administácií ako aj na stánke bežné označenie a nastaví sa jeho pôvodná cena.
Ponechať aktuálne označenie:
Ako bude označený tovar po skončení platnosti si môžete nastaviť v sekcii "Nastavenia" -> "Nastavenia a vzhľad" -> "Nastavenia" -> "E-shop" -> "Všeobecné" -> "Tovar" -> "Po skončení platnosti označenia".
Informáciu nájdete aj v našom manuáli. V prípade ďalších otázok kontaktujte našu Technickú podporu.
Vybrali sme pre Vás
Ponúknite Vašim zákazníkom komfort pri nakupovaní! V systéme Atomer nájdete obrovské množstvo obľúbených platobných brán, ktoré Vašim zákazníkom ponúknu možnosť vybrať z viacerých spôsobov platby a zvýšia spokojnosť a rýchlosť nákupného procesu.
čítať viac...Už niekedy začiatkom jari padlo rozhodnutie zamerať sa na prvky v detaile tovaru. Cieľom bolo pripraviť a priniesť vám i vašim zákazníkom nový, výnimočný zážitok z tovarov. Počas roka sme tak pripravili neobyčajný...
čítať viac...V záplave zobrazených tovarov je niekedy ťažké rozoznať, ktoré tovary sú dostupné. O to viac, ak sú dodacie doby, napríklad 'skladom' alebo 'vypredané', na prvý pohľad totožné. K rozlíšeniu môže dopomôcť rôzne farebné prevedenie...
čítať viac...