Nastavte si obdobie platnosti akciovej ceny
Pripravili sme pre Vás novú úpravu, vďaka ktorej je označovanie akciových tovarov hračka. Nastavte si akciovú cenu a obdobie, počas ktorej bude akciová cena platná. Po skončení platnosti sa opäť nastaví pôvodná cena tovaru.
![](/user/1/upload/clanky/resized/11235_860-484-true.jpg?v=1634643447)
Ako si nastaviť platnosť akcie?
Platnosť akcie si nastavíte vo svojej administrácii v sekcii "E-shop" -> "Tovar a kategórie", v detaile konkrétneho tovaru (alebo jeho variantoch), kde sa po zvolení označenia "Akcia" a nastavení platnosti zobrazí políčko "Akciová cena". V tomto políčku si uvediete cenu, ktorá sa sa bude zobrazovať počas Vami zvoleného obdobia. Systém automaticky zapíše aj pôvodnú cenu tovaru - tú je možné počas platnosti akcie meniť a po skončení obdobia akcie sa cena automaticky nastaví na pôvodnú.
Prehľad ukončených akcií
Aby ste mali prehľad o ukončených akciových obdobiach, systém ponúka dve riešenia. Pôvodné v systéme ostalo - "ponechať aktuálne označenie" a pridali sme aj alternatívnu možnosť "nastaviť ako bežný tovar".
- ponechať aktuálne označenie - po skončení platnosti označenia bude tovar v administrácii označený červeným pásikom a nastaví sa jeho pôvodná cena. Na stránke sa viac nebude zobrazovať ako akciový tovar, ale už ako bežný.
- nastaviť ako bežný tovar - po skončení platnosti označenia bude mať tovar v administácií ako aj na stánke bežné označenie a nastaví sa jeho pôvodná cena.
Ponechať aktuálne označenie:
Ako bude označený tovar po skončení platnosti si môžete nastaviť v sekcii "Nastavenia" -> "Nastavenia a vzhľad" -> "Nastavenia" -> "E-shop" -> "Všeobecné" -> "Tovar" -> "Po skončení platnosti označenia".
Informáciu nájdete aj v našom manuáli. V prípade ďalších otázok kontaktujte našu Technickú podporu.
Vybrali sme pre Vás
![](/user/1/upload/clanky/resized/12356_400-225.jpg?v=1633443383)
Fonty sú veľmi dôležitou súčasťou každej úspešnej stránky. Aj keď si to ľudia často neuvedomujú, vzhľad fontov podvedome pôsobí na každého, aj na Vašich návštevníkov webu. Je preto dôležité zvoliť si písmo, ktoré...
čítať viac...![](/user/1/upload/clanky/resized/12671_400-225.jpg?v=1633506325)
Predstavte si situáciu: príde Vám SMS s textom: "Dobrý deň, Vaša objednávka bola úspešne expedovaná. S pozdravom e-shop.example.com" "Pfuu, a ktorá objednávka? A čo som si to vôbec z tohto e-shopu objednával?" Zamerali sme sa preto...
čítať viac...![](/user/1/upload/clanky/resized/12695_400-225.jpg?v=1633511030)
Klasická situácia: na svojej stránke potrebujete uviesť základné informácie o Vašej firme. Okrem názvu, kontaktu a iných i adresu. Najčastejšie tieto údaje nájdeme v pätičke stránky alebo tiež na samostatnej stránke 'Kontakt'. Dôvodom...
čítať viac...