Zmena prihlasovania zákazníkov v e-shopoch
Čo sa mení, v skratke:
- ruší sa Prihlasovacie meno (Login), ako povinný údaj pre prihlásenie
- Login pre prihlásenie zákazníkov na e-shopoch nahradí e-mailová adresa
- zmena sa prejaví 03.01.2022
- zmena prihlasovania prebehne úplne automaticky

Čo všetko sa mení?
Vaši zákazníci viac nebudú používať pre prihlásenie v e-shope Login, ale svoju e-mailovú adresu. Rovnakú e-mailovú adresu, ktorú už v minulosti vyplnili v registračnom formulári vášho e-shopu, alebo v registračnom formulári v košíku. Tento údaj nie je preto ničím novým a zmena nijako negatívne neovplyvní prihlasovanie vašich klientov. Naopak, vďaka tejto úprave uľahčíme a sprehľadníme prihlasovanie vašim zákazníkom.
Noví zákazníci už taktiež nebudú musieť zadávať Login pri registrácii. Pole Login bude odstránené zo všetkých častí vašej stránky, ako aj administrácie projektu.
Zmena prihlasovania prebehne úplne automaticky, nie je preto potrebný žiaden zásah z Vašej strany - majiteľov samotných e-shopov.
Rozšírená kontrola prihlasovacích údajov
Mysleli sme samozrejme aj na vašich registrovaných zákazníkov. Pokiaľ do poľa E-mail
vyplnia svoj aktuálny Login, rozšírená kontrola údajov pri prihlásení automaticky doplní ich e-mailovú adresu a informuje ich, aby používali tento údaj. Ako všetky systémové výrazy, aj túto textovú hlášku si môžete upraviť podľa vašich potrieb v module Jazyk.
V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať našu technickú podporu, ktorá vám rada zodpovie otázky k pripravovanej zmene prihlasovania.
Sledujte nás na našom Facebooku, aby vám neušli najnovšie informácie o chystaných zmenách.
Vybrali sme pre Vás

Klasická situácia: na svojej stránke potrebujete uviesť základné informácie o Vašej firme. Okrem názvu, kontaktu a iných i adresu. Najčastejšie tieto údaje nájdeme v pätičke stránky alebo tiež na samostatnej stránke 'Kontakt'. Dôvodom...
čítať viac...
Na internete dnes nájdete množstvo e-shopov predávajúcich tovary z oblasti módy a ich počet neustále narastá. Nájsť ten správny, ktorý v širších nárokoch vyhovuje práve Vám, môže byť preto náročné. Na zjednodušenie hľadania...
čítať viac...
V záplave zobrazených tovarov je niekedy ťažké rozoznať, ktoré tovary sú dostupné. O to viac, ak sú dodacie doby, napríklad 'skladom' alebo 'vypredané', na prvý pohľad totožné. K rozlíšeniu môže dopomôcť rôzne farebné prevedenie...
čítať viac...