Zobrazovanie obrázku variantu tovaru
V Atomeri sme pre Vás zpracovali novú úpravu! Teraz sa Vašim zákazníkom bude zobrazovať obrázok zvoleného variantu tovaru aj v prípade, že máte nastavené zobrazovanie variantov v roletovom menu.

Systém ponúka dve možnosti zobrazenia variantov:
- Pri zobrazovaní variantov vo vysúvacom roletovom menu sa ako hlavný obrázok tovaru zobrazí obrázok jeho prvého variantu. V detaile tovaru sa pri zmene parametra v roletovom menu zmení aj obrázok na obrázok zvolenej varianty. Ak si teda zvolím v roletovom menu namiesto červeného trička modré, zmení sa aj obrázok červeného na modré.
- Pri zobrazovaní variantov v tabuľke sa primárne zobrazuje obrázok variantu. Nie je preto nutné, aby sa obrázok menil.
Zobrazovanie variantov vo vysúvacom roletovom menu
Ak variant obrázok nemá, v administrácii máte možnosť si nastaviť, aký obrázok sa pri danom variante zobrazí. Systém ponúka dve možnosti nastavenia. Zachovali sme to pôvodné, kde sa prednastavene zobrazí obrázok rodiča, ale pridali sme aj novú možnosť, ktorá Vám umožní použiť prednastavený obrázok.
Nastavenie variantu bez obrázka
- Obrázok rodiča
V prípade zvolenia tohto nastavenia, sa pri zvolení variantu, ktorý obrázok nemá, zobrazí prvý obrázok jeho rodiča.Ak máte teda k rodičovi tovaru pridané napríklad tri obrázky, ktoré zachytávajú tovar z rôznych uhlov, zobrazí sa ten prvý.
- Prednastavený obrázok
V prípade zvolenia prednastaveného obrázku sa zobrazí obrázok, ktorý je navolený v sekcii "Nastavenia" -> "Nastavenia a vzhľad" -> "Dizajn" -> "Tovar -prednastavený obrázok".
Vybrali sme pre Vás

V súčasnosti existuje množstvo spôsobov akým zvýšite povedomie o Vašej značke. Medzi najobľúbenejšie a najsilnejšie kanály patrí určite sociálna sieť Facebook. V systéme Atomer ponúkame široké možnosti, ako tento nástroj plnohodnotne využiť.Od možnosti...
čítať viac...
Vytvárate či uvažujete o vlastnom e-shope v Atomeri, no odrádza vás množstvo úkonov nutných pre jeho úspešný štart? Pýtate sa "Ako naplniť e-shop produktami, napísať pútavé texty, nastaviť e-shop, SEO, Google, či ako...
čítať viac...
GDPR (General Data Protection Regulation) je nariadenie Európskej únie, ktoré vstúpi do účinnosti 25. 5. 2018. Jeho cieľom je zvýšiť úroveň ochrany osobných údajov a posilniť práva občanov Európskej únie v tejto oblasti....
čítať viac...