Blog

Ako prepojiť Facebook so stránkou?Pridané: 14.01.2020

V súčasnosti existuje množstvo spôsobov akým zvýšite povedomie o Vašej značke. Medzi najobľúbenejšie a najsilnejšie kanály patrí určite sociálna sieť Facebook. V systéme Atomer ponúkame široké možnosti, ako tento nástroj plnohodnotne využiť.
Od možnosti umiestnenia Like tlačidla do rôznych častí stránky, cez zobrazenie náhľadu Vašej Facebook fanpage až po pokročilé zbieranie údajov o Vašich zákazníkoch pomocou Facebook Pixelu.

Umožnite návštevníkom ohodnotiť obsah Vašej stránky

Cennou informáciou pre Vás môže byť spätná väzba od návštevníkov Vašej stránky. Nielenže zistíte, ktoré tovary alebo články sa tešia obľube, reakcie navyše uvidia všetci návštevníci danej stránky. Ak je niektorý z Vašich ponúkaných tovarov obľúbený, môže to presvedčiť k nákupu i ďaľších zákazníkov.

Facebook Like button


Tlačidlo "Páči sa mi to" môžete umiestniť:

  • v detaile tovaru, alebo stránky
  • v zozname kategórií
  • v detaile článku

Postup pre zapnutie tlačidla nájdete v úvode manuálu pre Facebook.

Odkážte návštevníkov na Vašu Facebook fanpage

Návštevník, ktorý prichádza na Váš e-shop alebo web po prvý krát, pravdepodobne Vašu Facebook stránku nepozná. Skvelým doplnkom je preto funkcia Page plugin. Umožní Vám propagovať Vašu Facebook stránku priamo na Vašom webe. Veľkým plusom je možnosť stránku označiť ako páči sa mi to, čím začne byť návštevník notifikovaný o nových príspevkoch na Vašej fanpage. Rovnako ju môže zdieľať. Obe veci bez toho, aby musel návštevník opustiť Váš web.

Pomocou Facebooku rýchlo a efektívne vybudujete povedomie o Vašej značke a získate množstvo nových zákazníkov. Pre umiestnenie pluginu postupujte podľa návodu pre Facebook stream.

 

Atomer.com Facebook Page

Zbierajte údaje o Vašich zákazníkoch efektívne

Pre úspešné budovanie Vašej značky sú informácie o správaní návštevníkov veľmi dôležité. Facebook Pixel je neuveriteľný nástroj, ktorý Vám toto správanie pomôže odhaliť. Dozviete sa napríklad, koľko ľudí navštevuje Vašu stránku, koľko návštevníkov vložilo tovar do košíka alebo koľkí z nich potvrdili objednávku. Vďaka zozbieraným dátam ponúka efektívne cielenie reklám na návštevníkov, ktorí už Vašu stránku navštívili (remarketing) a pomôže Vám tak s budovaním publika pre Vaše budúce reklamy.

 

Facebook Pixel


Pre aktiváciu stačí vložíť Vaše ID pixelu a zvoliť si udalosti, ktoré si prajete sledovať. Podrobnejší návod nájdete na adrese nastavení pre Facebook Pixel.

 

O zapracovaní Facebook Pixel sme Vás tiež informovali v článku: Aké novinky priniesla jar 2019.


Späť na zoznam článkov

Komentáre k článku

K článku neboli pridané žiadne komentáre

Položky označené * sú povinné.
* Meno: * E-mail:
Údaj sa nebude zobrazovať.
* Text: